دوشنبه،10 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • تقدير از پژوهشگران و كار آفرينان برتر در هفته پژوهش و فناوري
      كد خبر: 29026
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      تعداد بازديد: 88

      تقدير از پژوهشگران و كار آفرينان برتر در هفته پژوهش و فناوري

      در آئين اختتاميه هفته پژوهش و فناوري كه در دانشگاه لرستان و با حضور دانشمندان و پژوهشگران عرصه علم و فناوري و مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان برگزار شد؛ از پژوهشگران و كارآفرينان برتر تقدير بعمل آمد.
      طي مراسمي دكتر بهرام دلفان رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان به عنوان كار آفرين برتر در استان مورد تقدير و تجليل قرار گرفت.
      به گزارش خبرنگار وبدا لرستان: دكتر دلفان با تسليت ايام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: محصول نهايي علم و پژوهش بايد به دست مردم برسد.
      وي افزود: ما در ابتداي مسئوليت خود علاوه بر تعيين مشاور كارآفريني و اشتغالزايي، توانستيم با استفاده از ظرفيت ها و توانمندي‌هاي موجود به موفقيت هاي چشمگيري دست پيدا كنيم و امروز  زمينه  ۳۰ درصد اشتغال در حوزه سلامت و بخش هاي متفاوت آن، در دانشگاه  فراهم است.
      كار آفرين برتر استان در ادامه افزود: وام و تسهيلاتي كه به سمت حوزه سلامت سرازير شده است از رقم بسيار خوبي برخوردار است كه در اين زمينه چندين مراكز مرتبط با درمان و بيمارستان‌هاي خصوصي، توانمند شده اند تا بتوانند علاوه بر اشتغالزايي و كار آفريني، در خدمت رساني به مردم موفق عمل كنند.
      وي در بخشي ديگر از سخنانش اذعان كرد:  بايد با پيشبرد طرح توسعه مراكز زاگرس نشين با استفاده از ظرفيت  هاي عظيم علمي و اعضا هيأت علمي دانشگاه ها و با همفكري كار آفرينان برتر،  رويه كار آفريني و اشتغال زايي مدرن و دانش بنيان را در استان پيش ببريم تا بتوانيم به نتايج مطلوب خود، در محور  ايجاد اشتغال و توليد برسيم .
      دكتر دلفان افزود: دانشگاه هاي ما بايد مولد طرح هاي كلان اقتصادي باشند و ارتباط بين صنعت و دانشگاه، كار آفرينان و پژوهشگران و دانشمندان را روز به روز تقويت كنيم و قوانيني رادر جهت حمايت از پژوهشگران تصويب كنيم تا شاهد بستر توسعه پايدار در استان باشيم .
      رئيس دانشگاه تصريح كرد:بين المللي سازي آموزش، پژوهش و فناوري  در دانشگاه هاي استان را بايد پيش ببريم و با نگاه اقتصاد محور حركت كنيم.
      در پايان از دكتر ابراهيم فلاحي نيز به عنوان كار آفرين برتر، از پگاه شكيب ،رسول محمدي، امير شاكرمي، حسين محمودوند،به عنوان پژوهشگران برتر هيأت علمي، و از آرين كريمي روزبهاني به عنوان پژوهشگر برتر دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي لرستان تقدير به عمل آمد.
       چهارشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲
       عزيز كلهر خبرنگار وب دا لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.2958159446716 seconds.
memoryUsage : 8432Kb